Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Miss Sporty nagellakjes

Zo daar gaan we dan.

En om te beginnen schrijf ik over iets waar ik echt een haat- liefderelatie mee heb... nagellak.
Nagels in het algemeen zijn bij mij niet mijn favoriete lichaamsdeel, aangezien ze altijd als ze mooi lang zijn weer afbreken.
Om de boel toch een beetje op te vrolijken (en om te zorgen dat mijn nagels iets steviger zijn) draag ik bijna altijd nagellak.
Dit doe ik ongeveer al 3 jaar en in die tijd heb ik een vrij grote collectie opgebouwd (dankje wel Kruitvat 1+1 gratis actie!).

Voor mijn verjaardag heb ik pas 5 nagellakken gehad van Miss Sporty. Ik moet zeggen dat ik nog geen nagellakken van Miss Sporty had en dat deze nagellakjes super fijn zijn.

Ik heb de nagellakjes (v.l.n.r.) in de kleuren 4077 -4032 -3313 - 4055 - 4053.


Dit zijn de nagellakken op mijn vingers.
Het licht is een beetje te donker en ik kan niet netjes lakken, I know, maar toch een overzicht van hoe de kleuren eruit zien. Ook drogen deze nagellakken super snel. Op de foto's hierboven heb ik op elke nagel 2 laagjes lak aangebracht.
De prijs van de nagellakken weet ik niet, omdat ik ze gehad heb, maar ze zijn niet duurder dan 3 euro per stuk.


Ik ga voor nu denk ik voor het groene lakje op alle vingers!

- Fiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten